ההכשרה המקיפה לעבודה בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וההיי-טק המובילות בישראל!
ההכשרה המקיפה לעבודה בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וההיי-טק המובילות בישראל!
בקורס מנהלי תוכן דיגיטלי ומדיה חברתית, נכשיר אותך להקים ולנהל נוכחות עסקית בולטת, ברשתות החברתיות המרכזיות ביניהן: פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, You Tube ו –לינקדאין, על ידי יצירת תוכן קריאטיבי, ניהול קהילות עסקיות ועבודה עם כלי הקידום.
הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים ומשרד העבודה
המאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי יאפשר לך לבנות חזון מעודכן של המציאות המקצועית של עולם השיווק כיום. נלמד אותך לתכנן, לנהל ולבצע קמפיינים שיווקיים דיגיטליים, ליצור תוכן יצירתי, לגייס ולנהל קהילות מותג ולהגדיל את ההכנסות שלך בסביבה רב ערוצית ומגוונת.
המאסטר יועל לעצב לעצמו קריירה מגוונת במסלול שכיר בתעשיית הדיגיטל והייטק או מסלול עצמאי בעל סוכנות דיגיטלית או נווד דיגיטלי המשלב עבודה ומסעות חיים.
הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים ומשרד העבודה.
לימודים תיאורטיים ומעשיים של טכניקות, כלים וזירות עבודה להם נדרש מנתח נתונים בכל המגזרים: דיגיטל, טכנולוגיות, פיננסים, רפואה וכיו’, נוסף על מיומנויות רכות: התנהלות בארגון, ניהול לקוחות, פיתוח קשרים ופיתוח עסקי.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
צוות המרצים שלנו מורכב ממרצי ליבה מנוסים בהדרכה וניהול מקצועי של מיומנויות, כלים וטכנולוגיות מתחום ניתוח נתונים, לצד מרצים אורחים מתעשיית הדיגיטל, ההיי טק והפיננסים בחברות הגדולות בישראל.
המכללה מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה וקשרים אישיים שפותחו ב-12 שנות פעילות. קשרים אלו יפתחו לכם דלתות למאות חברות מעולמות הדיגיטל וההיי-טק בישראל.
המכללה הראשונה בישראל להכשרות שיווק ופרסום דיגיטלי, משנת 2009, מעל 25,000 בוגרים ובוגרות, מרביתם השתלבו בעשייה.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
המכללה הראשונה בישראל להכשרות שיווק ופרסום דיגיטלי, משנת 2009, מעל 25,000 בוגרים ובוגרות, מרביתם השתלבו בעשייה.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
שיטת הלימוד הייחודית שלנו משלבת את הידע והניסיון של טובי המרצים בתעשייה עם התנסות ועבודה ממשית בכיתה. כולל התנסות עם לקוחות אמיתיים לביצוע פרויקט הגמר.
המכללה לניו מדיה, מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה ב 14 שנות פעילות וקשרים ענפיים רחבים שפותחו בשנים האחרונות ויצרו הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות לבוגרים הצעירים שבדרך.
שיטת הלימוד הייחודית שלנו משלבת את הידע והניסיון של טובי המרצים בתעשייה עם התנסות ועבודה ממשית בכיתה. כולל התנסות עם לקוחות אמיתיים לביצוע פרויקט הגמר.
המכללה לניו מדיה, מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה ב 14 שנות פעילות וקשרים ענפיים רחבים שפותחו בשנים האחרונות ויצרו הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות לבוגרים הצעירים שבדרך.
במפגש הראשון של הקורס נכיר את מושגי היסוד החשובים של התחום ואת הזירות השונות בהן נעסוק – ולאחר מכן נצלול ישירות לתחילת בניית תכנית העבודה הדיגיטלית.
בהמשך ישיר לשיעור הראשון נשלים את בניית תכנית העבודה האסטרטגית הכוללת בין היתר אפיון קהל יעד,
סקירת מתחרים, בניית אסטרטגיית תוכן ועוד
בפרק זה נלמד לצלם ולערוך סרטוני שיווק מקצועיים בסמארטפון, נלמד לכתוב תסריטים, להתאים תוכן
לפלטפורמת הפרסום, נערוך סרטונים בתוכנת CapCut.
בפרק זה נלמד בהרחבה איך לכתוב תוכן שיווקי מקצועי באמצעות ChatGpt, נלמד איך להפוך טקסט לתמונה, איור ואפילו סרטון שיווקי מדליק. ונכיר כלים חדשניים שיעזרו לנו להיות יצירתיים ויעילים יותר.
בפרק הזה תלמדו כיצד להקים את הנכסים הדיגיטליים השונים – ותדעו בדיוק מה עליכם לעשות כדי לקדם
אותם באמצעות שימוש בכלים אורגניים . תלמדו לנהל ערוצי מותג בפלטפורמות של Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok וYoutube.
במהלך היחידה הזו תלמדו הלכה למעשה את כל מלאכת הקידום הממומן בפייסבוק– (Z-A (החל מהקמת הקמפיין ושיגורו, דרך ניתוח הקמפיינים ושימוש בכלי פרסום מתקדמים – וכלה באופטימיזציה שתסייע לכם
להגיע לתוצאות טובות יותר בפחות כסף.
בשיעור זה נבין את התפקיד של יחסי ציבור בשיווק דיגיטלי, נלמד מה הכלים והכללים לביצוע עבודת יחסי ציבור, איך מייצרים הסברה ותודעה למותג, דוגמאות ליחסי ציבור בעולם העסקי וההבדלים לעולמות ציבוריים ופולטים.
נבנה תוכנית יחסי ציבור למותג/לעסק. ונלמד להתמודד עם משברים דיגיטליים והשפעות על מוניטין המותג.
בשיעור זה נתכונן לאחת המשימות החשובות של מנהל תקשורת שיווקית – עמידה מול קהלו/או מצלמה. נתרגל
הצגה ועמידה מול קהל ומצלמה, נלמד להכין מצגת משכנעת ואפקטיבית. נכיר את אומנות 'הנאום' – איך להעביר
מסרים במהירות ובצורה משכנעת? ונשכלל את מיומנות כתיבת נאומים ומצגות.
בפרק זה נכין אתכם לשוק העבודה ותעשיית הדיגיטל, בין אם תבחרו להיות שכירים ובין אם במסלול עצמאי.
נדאג לצייד אתכם בקורות חיים מתאימים, תיק עבודות מרשים, טיפים לראיון עבודה, כלים לניהול סוכנות עצמית וכמובן שנפנה אתכם למשרות "חמות" בתעשייה.
בסיום הקורס יהיה לך תיק עבודות – פרויקט גמר, שמדמה פרויקט מעולם התעסוקה בתעשיית הדיגיטל ומהווה יתרון משמעותי בשוק העבודה.
במפגש הראשון של הקורס נכיר את מושגי היסוד החשובים של התחום ואת הזירות השונות בהן נעסוק – ולאחר מכן נצלול ישירות לתחילת בניית תכנית העבודה הדיגיטלית.
בהמשך ישיר לשיעור הראשון נשלים את בניית תכנית העבודה האסטרטגית הכוללת בין היתר אפיון קהל יעד,
סקירת מתחרים, בניית אסטרטגיית תוכן ועוד
בפרק זה נלמד לצלם ולערוך סרטוני שיווק מקצועיים בסמארטפון, נלמד לכתוב תסריטים, להתאים תוכן
לפלטפורמת הפרסום, נערוך סרטונים בתוכנת CapCut.
בפרק זה נלמד בהרחבה איך לכתוב תוכן שיווקי מקצועי באמצעות ChatGpt, נלמד איך להפוך טקסט לתמונה, איור ואפילו סרטון שיווקי מדליק. ונכיר כלים חדשניים שיעזרו לנו להיות יצירתיים ויעילים יותר.
בפרק הזה תלמדו כיצד להקים את הנכסים הדיגיטליים השונים – ותדעו בדיוק מה עליכם לעשות כדי לקדם
אותם באמצעות שימוש בכלים אורגניים . תלמדו לנהל ערוצי מותג בפלטפורמות של Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok וYoutube.
במהלך היחידה הזו תלמדו הלכה למעשה את כל מלאכת הקידום הממומן בפייסבוק– (Z-A (החל מהקמת הקמפיין ושיגורו, דרך ניתוח הקמפיינים ושימוש בכלי פרסום מתקדמים – וכלה באופטימיזציה שתסייע לכם
להגיע לתוצאות טובות יותר בפחות כסף.
בשיעור זה נבין את התפקיד של יחסי ציבור בשיווק דיגיטלי, נלמד מה הכלים והכללים לביצוע עבודת יחסי ציבור, איך מייצרים הסברה ותודעה למותג, דוגמאות ליחסי ציבור בעולם העסקי וההבדלים לעולמות ציבוריים ופולטים.
נבנה תוכנית יחסי ציבור למותג/לעסק. ונלמד להתמודד עם משברים דיגיטליים והשפעות על מוניטין המותג.
בשיעור זה נתכונן לאחת המשימות החשובות של מנהל תקשורת שיווקית – עמידה מול קהלו/או מצלמה. נתרגל
הצגה ועמידה מול קהל ומצלמה, נלמד להכין מצגת משכנעת ואפקטיבית. נכיר את אומנות 'הנאום' – איך להעביר
מסרים במהירות ובצורה משכנעת? ונשכלל את מיומנות כתיבת נאומים ומצגות.
בפרק זה נכין אתכם לשוק העבודה ותעשיית הדיגיטל, בין אם תבחרו להיות שכירים ובין אם במסלול עצמאי.
נדאג לצייד אתכם בקורות חיים מתאימים, תיק עבודות מרשים, טיפים לראיון עבודה, כלים לניהול סוכנות עצמית וכמובן שנפנה אתכם למשרות "חמות" בתעשייה.
בסיום הקורס יהיה לך תיק עבודות – פרויקט גמר, שמדמה פרויקט מעולם התעסוקה בתעשיית הדיגיטל ומהווה יתרון משמעותי בשוק העבודה.
תפקידו של מנהל השיווק הדיגיטלי לפתח אסטרטגיית שיווק מבוססת יעדים ותקציב רחב. הוא יהיה אחראי לניהול פעילות רב ערוצית בהיבטים תפעוליים, אנליטיים ואסטרטגיים של הארגון. מנהל השיווק הדיגיטלי ינהל ממשקים פנימיים בארגון לצד עבודה עם קבלני משנה ומיקור חוץ להשגת המטרות השיווקיות של הארגון.
תפקידו של מנהל התוכן והסושיאל הוא לבנות נוכחות אינטרנטית מבוססת וצומחת למותג שלו. אחריותו לפתח קהילות מותג בערוצי הסושיאל הרלוונטיים, לנהל קשר אינטראקטיבי יומי, לתת מענה שרותי מיידי, לחזק את תדמית המותג , לקדם ביקושים ורכישות ולהתמודד עם מגמות משתנות.
תפקידו של מנהל הקמפיינים להגדיל באופן ישיר את הכנסות הארגון ע"י בניית תשתית לאיסוף לידים ועידוד רכישות באתר המותג. מנהל הקמפיינים ישלוט בכלי קידום ופרסום ממומן בערוצים החשובים לצד טיפול אנליטי ואסטרטגי בקמפיינים וחשיבה מתמדת להגדלת הכנסות תוך שמירה על תקציב ושיפור מדדי יעילות.
הקורס יאפשר לכם להשתלב באחד התחומים הכי נדרשים כיום בתעשייה! צוות המכללה מלווה אתכם כל הדרך למציאת עבודה:
הקורס יאפשר לכם להשתלב באחד התחומים הכי נדרשים כיום בתעשייה! צוות המכללה מלווה אתכם כל הדרך למציאת עבודה:
הקורס יאפשר לכם להשתלב באחד התחומים הכי נדרשים כיום בתעשייה! צוות המכללה מלווה אתכם כל הדרך למציאת עבודה:
אנחנו מניחים שיש לך לא מעט שאלות אלינו בשלב זה.
נציגי המכללה מחכים לשוחח איתך ולבדוק התאמתך לקורס ולתפקיד.
השאר פרטים וניצור עימך קשר בהקדם האפשרי