ההכשרה המקיפה לעבודה בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וההיי-טק המובילות בישראל!
ההכשרה המקיפה לעבודה בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וההיי-טק המובילות בישראל!
המאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי יאפשר לך לבנות חזון מעודכן של המציאות המקצועית של עולם השיווק כיום. נלמד אותך לתכנן, לנהל ולבצע קמפיינים שיווקיים דיגיטליים, ליצור תוכן יצירתי, לגייס ולנהל קהילות מותג ולהגדיל את ההכנסות שלך בסביבה רב ערוצית ומגוונת.
המאסטר יועל לעצב לעצמו קריירה מגוונת במסלול שכיר בתעשיית הדיגיטל והייטק או מסלול עצמאי בעל סוכנות דיגיטלית או נווד דיגיטלי המשלב עבודה ומסעות חיים.
הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים ומשרד העבודה.
המאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי יאפשר לך לבנות חזון מעודכן של המציאות המקצועית של עולם השיווק כיום. נלמד אותך לתכנן, לנהל ולבצע קמפיינים שיווקיים דיגיטליים, ליצור תוכן יצירתי, לגייס ולנהל קהילות מותג ולהגדיל את ההכנסות שלך בסביבה רב ערוצית ומגוונת.
המאסטר יועל לעצב לעצמו קריירה מגוונת במסלול שכיר בתעשיית הדיגיטל והייטק או מסלול עצמאי בעל סוכנות דיגיטלית או נווד דיגיטלי המשלב עבודה ומסעות חיים.
המכללה הראשונה בישראל להכשרות שיווק ופרסום דיגיטלי, משנת 2009, מעל 25,000 בוגרים ובוגרות, מרביתם השתלבו בעשייה.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
המכללה הראשונה בישראל להכשרות שיווק ופרסום דיגיטלי, משנת 2009, מעל 25,000 בוגרים ובוגרות, מרביתם השתלבו בעשייה.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
שיטת הלימוד הייחודית שלנו משלבת את הידע והניסיון של טובי המרצים בתעשייה עם התנסות ועבודה ממשית בכיתה. כולל התנסות עם לקוחות אמיתיים לביצוע פרויקט הגמר.
המכללה לניו מדיה, מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה ב 14 שנות פעילות וקשרים ענפיים רחבים שפותחו בשנים האחרונות ויצרו הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות לבוגרים הצעירים שבדרך.
שיטת הלימוד הייחודית שלנו משלבת את הידע והניסיון של טובי המרצים בתעשייה עם התנסות ועבודה ממשית בכיתה. כולל התנסות עם לקוחות אמיתיים לביצוע פרויקט הגמר.
המכללה לניו מדיה, מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה ב 14 שנות פעילות וקשרים ענפיים רחבים שפותחו בשנים האחרונות ויצרו הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות לבוגרים הצעירים שבדרך.
לימודים תיאורטיים ומעשיים של טכניקות, כלים וזירות עבודה להם נדרש מנתח נתונים בכל המגזרים: דיגיטל, טכנולוגיות, פיננסים, רפואה וכיו’, נוסף על מיומנויות רכות: התנהלות בארגון, ניהול לקוחות, פיתוח קשרים ופיתוח עסקי.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
צוות המרצים שלנו מורכב ממרצי ליבה מנוסים בהדרכה וניהול מקצועי של מיומנויות, כלים וטכנולוגיות מתחום ניתוח נתונים, לצד מרצים אורחים מתעשיית הדיגיטל, ההיי טק והפיננסים בחברות הגדולות בישראל.
המכללה מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה וקשרים אישיים שפותחו ב-12 שנות פעילות. קשרים אלו יפתחו לכם דלתות למאות חברות מעולמות הדיגיטל וההיי-טק בישראל.
במפגש הראשון של הקורס נכיר את מושגי היסוד החשובים של התחום ואת הזירות השונות בהן נעסוק – ולאחר מכן נצלול ישירות לתחילת בניית תכנית העבודה הדיגיטלית
בהמשך ישיר לשיעור הראשון נשלים את בניית תכנית העבודה האסטרטגית הכוללת בין היתר אפיון קהל יעד, סקירת מתחרים, בניית אסטרטגיית תוכן ועוד.
בטרם נפתח את יחידות הליבה של הקורס, נלמד ונתרגל כתיבה שיווקית דיגיטלית תוך הבחנה בין כתיבה המתאימה לתוכן אורגני – לבין כתיבה המיועדת לקמפיינים ממומנים מוכווני מכירה איסוף לידים. בנוסף, נלמד לעצב תמונות ופוסטים בתוכנת Canva
בסדנה זו נלמד בהרחבה איך משתמשים ב ChatGPT לצרכי שיווק דיגיטלי, מה הוא יכול להפיק עבורנו , ואיך מביאים אותו עד לקצה היכולות שלו ואפילו מעבר. נלמד ליצור תוכן דיגיטלי – תוכן מכירתי, פרסומי, תדמיתי או מקצועי, איך לכתוב בטון וסטייל מוגדרים, איך לגרום לבינה להפוך לכל תפקיד, מקצוע או דמות?
בסדנה זו נלמד בהרחבה איך לעבוד עם תוכנת קאנבה לעיצוב ויזואלים ותוכן חזותי לרשתות חברתיות ושיווק דיגיטלי. נשתמש בפיצ'ר ה AI ונרשום טקסט ונקבל איור, תמונה, עיצוב של אתר או לוגו וכמובן פוסטים לשיווק דיגיטלי.
בפרק זה נלמד לצלם ולערוך סרטוני שיווק מקצועיים בסמארטפון, נלמד לכתוב תסריטים, להתאים תוכן לפלטפורמת הפרסום, נערוך סרטונים בתוכנת Adobe Rush
בפרק הזה תלמדו כיצד להקים את הנכסים הדיגיטליים השונים – ותדעו בדיוק מה עליכם לעשות כדי לקדם אותם באמצעות שימוש בכלים אורגניים
בפרק זה נלמד להפיק סרטונים לטיק טוק, איך ליצור חשיפה אורגנית גבוהה ויצירת תוכן לעידוד מעורבות גולשים, ניתוח נתונים בטיק טוק והיכרות עם כלי הקידום הממומן. נלמד לעבוד עם משפיענים בטיק טוק,איך ליצור השפעה והנעה לפעולה ברשת הכי מדוברת כיום.
במהלך היחידה הזו תלמדו הלכה למעשה את כל מלאכת הקידום הממומן בפייסבוק (A-Z) – החל מהקמת הקמפיין ושיגורו, דרך ניתוח הקמפיינים ושימוש בכלי פרסום מתקדמים – וכלה באופטימיזציה שתסייע לכם להגיע לתוצאות טובות יותר – בפחות כסף
בפרק זה נלמד להקים אתר עסקי במערכת ניהול תוכן הפופולרית וורדפרס. נעבוד עם אלמנטור, נלמד לעצב, להזין תוכן ולעבוד עם תוספים חיוניים
בפרק הזה תלמדו מהם הדגשים שעליהם תצטרכו לתת את הדעת כדי להעניק ללקוחות שלכם את הליווי הנדרש במטרה להגיע לפסגת תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל
בפרק הזה תלמדו להקים מגוון רחב של קמפיינים בגוגל – החל מקמפיין ברשת החיפוש, מחקר ביטויים מקדים, עבודה עם רשת המדיה של גוגל וכלי הפרסום החדש (גוגל פרפורמנס מקס), פרסום ברשת YouTube, עבודה עם באנרים ודפי נחיתה ממירים.
בשיעור הזה תכירו את הגוגל תאג מנג'ר – כלי חינמי שנועד להקל עליכם בהטמעת קודים חשובים באתר שלכם כדי שתוכלו להגיע לקהל איכותי יותר – ולהשיג תוצאות טובות יותר
בפרק הזה תתוודעו למערכת הגוגל אנליטיקס שבאמצעותה תוכלו לראות את הנתונים החשובים ביותר על הגולשים באתר שלכם: מיהם הגולשים שמגיעים לאתר שלכם, מהיכן הם מגיעים לאתר שלכם, כמה זמן הם שוהים באתר שלכם – איפה בדיוק הם מבקרים ועוד
בפרק הזה נלמד להקים עמוד עסקי בלינקדאין – לייצר תוכן בזירה המקצועית הגדולה בעולם – ולקדם את הדף העסקי שאתם מנהלים באמצעות קמפיין ממומן
בשיעור הזה נלמד לבנות דשבורדים (לוח בקרה) שיווקיים שיאפשרו לכם לרכז במקום אחד את נתוני הקמפיינים שלכם ולראות את התמונה המלאה בדו"ח ברור אחד
בפרק זה נכין אתכם לשוק העבודה ותעשיית הדיגיטל, בין אם תבחרו להיות שכירים ובין אם במסלול עצמאי. נדאג לצייד אתכם בקורות חיים מתאימים, תיק עבודות מרשים, טיפים לראיון עבודה, כלים לניהול סוכנות עצמית וכמובן שנפנה אתכם למשרות "חמות" בתעשייה.
בסיום הקורס יהיה לך תיק עבודות – פרויקט גמר, שמדמה פרויקט מעולם התעסוקה בהייטק ומהווה יתרון משמעותי בשוק העבודה.
במפגש הראשון של הקורס נכיר את מושגי היסוד החשובים של התחום ואת הזירות השונות בהן נעסוק – ולאחר מכן נצלול ישירות לתחילת בניית תכנית העבודה הדיגיטלית
בהמשך ישיר לשיעור הראשון נשלים את בניית תכנית העבודה האסטרטגית הכוללת בין היתר אפיון קהל יעד, סקירת מתחרים, בניית אסטרטגיית תוכן ועוד.
בטרם נפתח את יחידות הליבה של הקורס, נלמד ונתרגל כתיבה שיווקית דיגיטלית תוך הבחנה בין כתיבה המתאימה לתוכן אורגני – לבין כתיבה המיועדת לקמפיינים ממומנים מוכווני מכירה איסוף לידים. בנוסף, נלמד לעצב תמונות ופוסטים בתוכנת Canva
בסדנה זו נלמד בהרחבה איך משתמשים ב ChatGPT לצרכי שיווק דיגיטלי, מה הוא יכול להפיק עבורנו , ואיך מביאים אותו עד לקצה היכולות שלו ואפילו מעבר. נלמד ליצור תוכן דיגיטלי – תוכן מכירתי, פרסומי, תדמיתי או מקצועי, איך לכתוב בטון וסטייל מוגדרים, איך לגרום לבינה להפוך לכל תפקיד, מקצוע או דמות?
בסדנה זו נלמד בהרחבה איך להפוך טקסט לתמונה. נרשום טקסט ונקבל איור, תמונה, עיצוב של אתר או לוגו, האפשרויות בלתי מוגבלות וכך גם כמות הכלים שיוצרים בכל יום. נכיר את סביבת עבודה דיסקורד וסביבת עבודה מידג'רני.
בפרק זה נלמד לצלם ולערוך סרטוני שיווק מקצועיים בסמארטפון, נלמד לכתוב תסריטים, להתאים תוכן לפלטפורמת הפרסום, נערוך סרטונים בתוכנת Adobe Rush
בפרק הזה תלמדו כיצד להקים את הנכסים הדיגיטליים השונים – ותדעו בדיוק מה עליכם לעשות כדי לקדם אותם באמצעות שימוש בכלים אורגניים
בפרק זה נלמד להפיק סרטונים לטיק טוק, איך ליצור חשיפה אורגנית גבוהה ויצירת תוכן לעידוד מעורבות גולשים, ניתוח נתונים בטיק טוק והיכרות עם כלי הקידום הממומן. בחלקו השני של הפרק נלמד לעבוד עם רשת טוייטר, איך מייצרים עוקבים, כתיבת ציוצים ויצירת בולטות מקצועית.
במהלך היחידה הזו תלמדו הלכה למעשה את כל מלאכת הקידום הממומן בפייסבוק (A-Z) – החל מהקמת הקמפיין ושיגורו, דרך ניתוח הקמפיינים ושימוש בכלי פרסום מתקדמים – וכלה באופטימיזציה שתסייע לכם להגיע לתוצאות טובות יותר – בפחות כסף
בפרק זה נלמד להקים אתר עסקי במערכת ניהול תוכן הפופולרית וורדפרס. נעבוד עם אלמנטור, נלמד לעצב, להזין תוכן ולעבוד עם תוספים חיוניים
בפרק הזה תלמדו מהם הדגשים שעליהם תצטרכו לתת את הדעת כדי להעניק ללקוחות שלכם את הליווי הנדרש במטרה להגיע לפסגת תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל
בפרק הזה תלמדו להקים מגוון רחב של קמפיינים בגוגל – החל מקמפיין ברשת החיפוש, מחקר ביטויים מקדים, עבודה עם רשת המדיה של גוגל וכלי הפרסום החדש (גוגל פרפורמנס מקס), פרסום ברשת YouTube, עבודה עם באנרים ודפי נחיתה ממירים.
בשיעור הזה תכירו את הגוגל תאג מנג'ר – כלי חינמי שנועד להקל עליכם בהטמעת קודים חשובים באתר שלכם כדי שתוכלו להגיע לקהל איכותי יותר – ולהשיג תוצאות טובות יותר
בפרק הזה תתוודעו למערכת הגוגל אנליטיקס שבאמצעותה תוכלו לראות את הנתונים החשובים ביותר על הגולשים באתר שלכם: מיהם הגולשים שמגיעים לאתר שלכם, מהיכן הם מגיעים לאתר שלכם, כמה זמן הם שוהים באתר שלכם – איפה בדיוק הם מבקרים ועוד
בפרק הזה נלמד להקים עמוד עסקי בלינקדאין – לייצר תוכן בזירה המקצועית הגדולה בעולם – ולקדם את הדף העסקי שאתם מנהלים באמצעות קמפיין ממומן
בשיעור הזה נלמד לבנות דשבורדים (לוח בקרה) שיווקיים שיאפשרו לכם לרכז במקום אחד את נתוני הקמפיינים שלכם ולראות את התמונה המלאה בדו"ח ברור אחד
בפרק זה נכין אתכם לשוק העבודה ותעשיית הדיגיטל, בין אם תבחרו להיות שכירים ובין אם במסלול עצמאי. נדאג לצייד אתכם בקורות חיים מתאימים, תיק עבודות מרשים, טיפים לראיון עבודה, כלים לניהול סוכנות עצמית וכמובן שנפנה אתכם למשרות "חמות" בתעשייה.
בסיום הקורס יהיה לך תיק עבודות – פרויקט גמר, שמדמה פרויקט מעולם התעסוקה בהייטק ומהווה יתרון משמעותי בשוק העבודה.
תפקידו של מנהל השיווק הדיגיטלי לפתח אסטרטגיית שיווק מבוססת יעדים ותקציב רחב. הוא יהיה אחראי לניהול פעילות רב ערוצית בהיבטים תפעוליים, אנליטיים ואסטרטגיים של הארגון. מנהל השיווק הדיגיטלי ינהל ממשקים פנימיים בארגון לצד עבודה עם קבלני משנה ומיקור חוץ להשגת המטרות השיווקיות של הארגון.
תפקידו של מנהל התוכן והסושיאל הוא לבנות נוכחות אינטרנטית מבוססת וצומחת למותג שלו. אחריותו לפתח קהילות מותג בערוצי הסושיאל הרלוונטיים, לנהל קשר אינטראקטיבי יומי, לתת מענה שרותי מיידי, לחזק את תדמית המותג , לקדם ביקושים ורכישות ולהתמודד עם מגמות משתנות.
תפקידו של מנהל הקמפיינים להגדיל באופן ישיר את הכנסות הארגון ע"י בניית תשתית לאיסוף לידים ועידוד רכישות באתר המותג. מנהל הקמפיינים ישלוט בכלי קידום ופרסום ממומן בערוצים החשובים לצד טיפול אנליטי ואסטרטגי בקמפיינים וחשיבה מתמדת להגדלת הכנסות תוך שמירה על תקציב ושיפור מדדי יעילות.
תפקידו של איש ה SEO, לבסס את אתר המותג במנועי חיפוש, לשפר את תנועת הגולשים האורגנית לאתר ולבסס קהילת לקוחות טבעית לארגון. איש ה SEO יכיר טכנולוגיות מגוונות לבנייה וניהול אתר, כלי ניתוח אתר וכלי מדידה מגוונים לשיפור הפעילות העסקית של הארגון.
תפקידו של אנליסט שיווק הוא לנתח נתוני שיווק ולספק תובנות חשובות לצוות השיווק בחברה. הוא משתמש בנתונים כדי לזהות מגמות שוק, טרנדים חדשים והתנהגויות צרכניות משתנות. אנליסט שיווק ינתח מדדי שיווק, יבצע מחקר מתחרים ויספק תובנות והמלצות לאסטרטגיות השיווק של הארגון.
תפקידו של מנהל השיווק הדיגיטלי לפתח אסטרטגיית שיווק מבוססת יעדים ותקציב רחב. הוא יהיה אחראי לניהול פעילות רב ערוצית בהיבטים תפעוליים, אנליטיים ואסטרטגיים של הארגון. מנהל השיווק הדיגיטלי ינהל ממשקים פנימיים בארגון לצד עבודה עם קבלני משנה ומיקור חוץ להשגת המטרות השיווקיות של הארגון.
תפקידו של מנהל התוכן והסושיאל הוא לבנות נוכחות אינטרנטית מבוססת וצומחת למותג שלו. אחריותו לפתח קהילות מותג בערוצי הסושיאל הרלוונטיים, לנהל קשר אינטראקטיבי יומי, לתת מענה שרותי מיידי, לחזק את תדמית המותג , לקדם ביקושים ורכישות ולהתמודד עם מגמות משתנות.
תפקידו של מנהל הקמפיינים להגדיל באופן ישיר את הכנסות הארגון ע"י בניית תשתית לאיסוף לידים ועידוד רכישות באתר המותג. מנהל הקמפיינים ישלוט בכלי קידום ופרסום ממומן בערוצים החשובים לצד טיפול אנליטי ואסטרטגי בקמפיינים וחשיבה מתמדת להגדלת הכנסות תוך שמירה על תקציב ושיפור מדדי יעילות.
תפקידו של איש ה SEO, לבסס את אתר המותג במנועי חיפוש, לשפר את תנועת הגולשים האורגנית לאתר ולבסס קהילת לקוחות טבעית לארגון. איש ה SEO יכיר טכנולוגיות מגוונות לבנייה וניהול אתר, כלי ניתוח אתר וכלי מדידה מגוונים לשיפור הפעילות העסקית של הארגון.
תפקידו של אנליסט שיווק הוא לנתח נתוני שיווק ולספק תובנות חשובות לצוות השיווק בחברה. הוא משתמש בנתונים כדי לזהות מגמות שוק, טרנדים חדשים והתנהגויות צרכניות משתנות. אנליסט שיווק ינתח מדדי שיווק, יבצע מחקר מתחרים ויספק תובנות והמלצות לאסטרטגיות השיווק של הארגון.
הקורס יאפשר לכם להשתלב באחד התחומים הכי נדרשים כיום בתעשייה! צוות המכללה מלווה אתכם כל הדרך למציאת עבודה:
הקורס יאפשר לכם להשתלב באחד התחומים הכי נדרשים כיום בתעשייה! צוות המכללה מלווה אתכם כל הדרך למציאת עבודה:
הקורס יאפשר לכם להשתלב באחד התחומים הכי נדרשים כיום בתעשייה! צוות המכללה מלווה אתכם כל הדרך למציאת עבודה:
כדי להיות מאסטר בשיווק דיגיטלי עלייך לשלב בין מספר תכונות נדרשות –
חשיבה יצירתית, חקירה מתמדת, יוזמה ומעוף עסקי
אנחנו מניחים שיש לך לא מעט שאלות אלינו בשלב זה.
נציגי המכללה מחכים לשוחח איתך ולבדוק התאמתך לקורס ולתפקיד.
השאר פרטים וניצור עימך קשר בהקדם האפשרי