ההכשרה המקיפה לעבודה בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וההיי-טק המובילות בישראל!
ההכשרה המקיפה לעבודה בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וההיי-טק המובילות בישראל!
אנו מציעים לכם להתרשם ממגוון קורסים פרקטיים ומכוונים מטרה שיעזרו לך להתברג ולהצליח בתעשיות הדיגיטל וההיי-טק.
לקבל הרבה פרקטיקה ובלי יותר מדי תיאוריות.
המסלולים מיועדים לחיילים אחרי צבא ומוכרים לפיקדון לחיילים משוחררים ומשרד העבודה. כדי שתוכלו לקבל את הכלים החיונים בתחום הדיגיטל לכניסה לשוק העבודה.
בקורס תקבלו כלים שיאפשרו לכם לעבוד מכל מקום בעולם ובכל זמן שתרצו. בתחום הדיגיטל אתם לא כפופים לבוס, למקום או למשכורת אחת!
המסלולים מיועדים לחיילים אחרי צבא ומוכרים לפיקדון לחיילים משוחררים ומשרד העבודה. כדי שתוכלו לקבל את הכלים החיונים בתחום הדיגיטל לכניסה לשוק העבודה.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
צוות המרצים שלנו מורכב ממרצי ליבה מנוסים בהדרכה וניהול מקצועי של מיומנויות, כלים וטכנולוגיות מתחום ניתוח נתונים, לצד מרצים אורחים מתעשיית הדיגיטל, ההיי טק והפיננסים בחברות הגדולות בישראל.
המכללה מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה וקשרים אישיים שפותחו ב-12 שנות פעילות. קשרים אלו יפתחו לכם דלתות למאות חברות מעולמות הדיגיטל וההיי-טק בישראל.
צוות המרצים שלנו מורכב ממרצי ליבה מנוסים בהדרכה וניהול מקצועי של מיומנויות, כלים וטכנולוגיות מתחום ניתוח נתונים, לצד מרצים אורחים מתעשיית הדיגיטל, ההיי טק והפיננסים בחברות הגדולות בישראל.
המכללה מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה וקשרים אישיים שפותחו ב-12 שנות פעילות. קשרים אלו יפתחו לכם דלתות למאות חברות מעולמות הדיגיטל וההיי-טק בישראל.
לימודים תיאורטיים ומעשיים של טכניקות, כלים וזירות עבודה להם נדרש מנתח נתונים בכל המגזרים: דיגיטל, טכנולוגיות, פיננסים, רפואה וכיו’, נוסף על מיומנויות רכות: התנהלות בארגון, ניהול לקוחות, פיתוח קשרים ופיתוח עסקי.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
צוות המרצים שלנו מורכב ממרצי ליבה מנוסים בהדרכה וניהול מקצועי של מיומנויות, כלים וטכנולוגיות מתחום ניתוח נתונים, לצד מרצים אורחים מתעשיית הדיגיטל, ההיי טק והפיננסים בחברות הגדולות בישראל.
המכללה מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה וקשרים אישיים שפותחו ב-12 שנות פעילות. קשרים אלו יפתחו לכם דלתות למאות חברות מעולמות הדיגיטל וההיי-טק בישראל.
תפקידו של מנהל השיווק הדיגיטלי לפתח אסטרטגיית שיווק מבוססת יעדים ותקציב רחב. הוא יהיה אחראי לניהול פעילות רב ערוצית בהיבטים תפעוליים, אנליטיים ואסטרטגיים של הארגון. מנהל השיווק הדיגיטלי ינהל ממשקים פנימיים בארגון לצד עבודה עם קבלני משנה ומיקור חוץ להשגת המטרות השיווקיות של הארגון.
תפקידו של מנהל התוכן והסושיאל הוא לבנות נוכחות אינטרנטית מבוססת וצומחת למותג שלו. אחריותו לפתח קהילות מותג בערוצי הסושיאל הרלוונטיים, לנהל קשר אינטראקטיבי יומי, לתת מענה שרותי מיידי, לחזק את תדמית המותג , לקדם ביקושים ורכישות ולהתמודד עם מגמות משתנות.
תפקידו של מנהל הקמפיינים להגדיל באופן ישיר את הכנסות הארגון ע"י בניית תשתית לאיסוף לידים ועידוד רכישות באתר המותג. מנהל הקמפיינים ישלוט בכלי קידום ופרסום ממומן בערוצים החשובים לצד טיפול אנליטי ואסטרטגי בקמפיינים וחשיבה מתמדת להגדלת הכנסות תוך שמירה על תקציב ושיפור מדדי יעילות.
תפקידו של אנליסט נתונים הוא לאסוף, ולנתח נתונים כדי לספק תובנות להחלטות עסקיות. האנליסט נתונים מפתח מודלים ואלגוריתמים לחיזוי וניתוח נתונים, ומציג את המידע בצורה שקולה ומובנית למקבלי ההחלטות.
תפקידו של BI אנליסט הוא לאסוף ולנתח נתונים עסקיים ופיננסיים, לזהות מגמות שוק, לפתח תחזיות ולספק המלצות לשיפור ביצועים ויצירת צמיחה בארגון. אנליסט BI, מתייחס לצרכים המשתנים של החברה ומציע פתרונות חדשים ומתאימים לשיפור ולפיתוח התהליכים העסקיים בחברה.
תפקידו של מנהל data assurance הוא להבטיח את אמינות ותאימות הנתונים שעוברים בארגון. המטרה להבטיח אמינות ואיכות המדידה והניתוח של הנתונים משלב איסוף המידע, אחסונו ועד לשלב כריית המידע והניתוח שלו.
תפקידו של אנליסט שיווק הוא לנתח נתוני שיווק ולספק תובנות חשובות לצוות השיווק בחברה. הוא משתמש בנתונים כדי לזהות מגמות שוק, טרנדים חדשים והתנהגויות צרכניות משתנות. אנליסט שיווק ינתח מדדי שיווק, יבצע מחקר מתחרים ויספק תובנות והמלצות לאסטרטגיות השיווק של הארגון.
תפקידו של מנהל השיווק הדיגיטלי לפתח אסטרטגיית שיווק מבוססת יעדים ותקציב רחב. הוא יהיה אחראי לניהול פעילות רב ערוצית בהיבטים תפעוליים, אנליטיים ואסטרטגיים של הארגון. מנהל השיווק הדיגיטלי ינהל ממשקים פנימיים בארגון לצד עבודה עם קבלני משנה ומיקור חוץ להשגת המטרות השיווקיות של הארגון.
תפקידו של מנהל התוכן והסושיאל הוא לבנות נוכחות אינטרנטית מבוססת וצומחת למותג שלו. אחריותו לפתח קהילות מותג בערוצי הסושיאל הרלוונטיים, לנהל קשר אינטראקטיבי יומי, לתת מענה שרותי מיידי, לחזק את תדמית המותג , לקדם ביקושים ורכישות ולהתמודד עם מגמות משתנות.
תפקידו של מנהל הקמפיינים להגדיל באופן ישיר את הכנסות הארגון ע"י בניית תשתית לאיסוף לידים ועידוד רכישות באתר המותג. מנהל הקמפיינים ישלוט בכלי קידום ופרסום ממומן בערוצים החשובים לצד טיפול אנליטי ואסטרטגי בקמפיינים וחשיבה מתמדת להגדלת הכנסות תוך שמירה על תקציב ושיפור מדדי יעילות.
תפקידו של אנליסט נתונים הוא לאסוף, ולנתח נתונים כדי לספק תובנות להחלטות עסקיות. האנליסט נתונים מפתח מודלים ואלגוריתמים לחיזוי וניתוח נתונים, ומציג את המידע בצורה שקולה ומובנית למקבלי ההחלטות.
תפקידו של BI אנליסט הוא לאסוף ולנתח נתונים עסקיים ופיננסיים, לזהות מגמות שוק, לפתח תחזיות ולספק המלצות לשיפור ביצועים ויצירת צמיחה בארגון. אנליסט BI, מתייחס לצרכים המשתנים של החברה ומציע פתרונות חדשים ומתאימים לשיפור ולפיתוח התהליכים העסקיים בחברה.
תפקידו של מנהל data assurance הוא להבטיח את אמינות ותאימות הנתונים שעוברים בארגון. המטרה להבטיח אמינות ואיכות המדידה והניתוח של הנתונים משלב איסוף המידע, אחסונו ועד לשלב כריית המידע והניתוח שלו.
תפקידו של אנליסט שיווק הוא לנתח נתוני שיווק ולספק תובנות חשובות לצוות השיווק בחברה. הוא משתמש בנתונים כדי לזהות מגמות שוק, טרנדים חדשים והתנהגויות צרכניות משתנות. אנליסט שיווק ינתח מדדי שיווק, יבצע מחקר מתחרים ויספק תובנות והמלצות לאסטרטגיות השיווק של הארגון.
תפקידו של מנהל השיווק הדיגיטלי לפתח אסטרטגיית שיווק מבוססת יעדים ותקציב רחב. הוא יהיה אחראי לניהול פעילות רב ערוצית בהיבטים תפעוליים, אנליטיים ואסטרטגיים של הארגון. מנהל השיווק הדיגיטלי ינהל ממשקים פנימיים בארגון לצד עבודה עם קבלני משנה ומיקור חוץ להשגת המטרות השיווקיות של הארגון.
תפקידו של מנהל התוכן והסושיאל הוא לבנות נוכחות אינטרנטית מבוססת וצומחת למותג שלו. אחריותו לפתח קהילות מותג בערוצי הסושיאל הרלוונטיים, לנהל קשר אינטראקטיבי יומי, לתת מענה שרותי מיידי, לחזק את תדמית המותג , לקדם ביקושים ורכישות ולהתמודד עם מגמות משתנות.
תפקידו של מנהל הקמפיינים להגדיל באופן ישיר את הכנסות הארגון ע"י בניית תשתית לאיסוף לידים ועידוד רכישות באתר המותג. מנהל הקמפיינים ישלוט בכלי קידום ופרסום ממומן בערוצים החשובים לצד טיפול אנליטי ואסטרטגי בקמפיינים וחשיבה מתמדת להגדלת הכנסות תוך שמירה על תקציב ושיפור מדדי יעילות.
תפקידו של אנליסט נתונים הוא לאסוף, ולנתח נתונים כדי לספק תובנות להחלטות עסקיות. האנליסט נתונים מפתח מודלים ואלגוריתמים לחיזוי וניתוח נתונים, ומציג את המידע בצורה שקולה ומובנית למקבלי ההחלטות.
תפקידו של BI אנליסט הוא לאסוף ולנתח נתונים עסקיים ופיננסיים, לזהות מגמות שוק, לפתח תחזיות ולספק המלצות לשיפור ביצועים ויצירת צמיחה בארגון. אנליסט BI, מתייחס לצרכים המשתנים של החברה ומציע פתרונות חדשים ומתאימים לשיפור ולפיתוח התהליכים העסקיים בחברה.
תפקידו של מנהל data assurance הוא להבטיח את אמינות ותאימות הנתונים שעוברים בארגון. המטרה להבטיח אמינות ואיכות המדידה והניתוח של הנתונים משלב איסוף המידע, אחסונו ועד לשלב כריית המידע והניתוח שלו.
תפקידו של אנליסט שיווק הוא לנתח נתוני שיווק ולספק תובנות חשובות לצוות השיווק בחברה. הוא משתמש בנתונים כדי לזהות מגמות שוק, טרנדים חדשים והתנהגויות צרכניות משתנות. אנליסט שיווק ינתח מדדי שיווק, יבצע מחקר מתחרים ויספק תובנות והמלצות לאסטרטגיות השיווק של הארגון.
אנחנו מניחים שיש לך לא מעט שאלות אלינו בשלב זה.
נציגי המכללה מחכים לשמוע ממך ולעזור לך לבחור את המסלול המתאים בשבילך.
השאר פרטים וניצור עימך קשר בהקדם האפשרי