ההכשרה המקיפה לעבודה בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וההיי-טק המובילות בישראל!
ההכשרה המקיפה לעבודה בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וההיי-טק המובילות בישראל!
המכללה הראשונה בישראל להכשרות שיווק ופרסום דיגיטלי, משנת 2009, מעל 25,000 בוגרים ובוגרות, מרביתם השתלבו בעשייה.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
המכללה הראשונה בישראל להכשרות שיווק ופרסום דיגיטלי, משנת 2009, מעל 25,000 בוגרים ובוגרות, מרביתם השתלבו בעשייה.
בסיום הקורס נצייד אותך בארגז כלים מקצועי הכולל:
שיטת הלימוד הייחודית שלנו משלבת את הידע והניסיון של טובי המרצים בתעשייה עם התנסות ועבודה ממשית בכיתה. כולל התנסות עם לקוחות אמיתיים לביצוע פרויקט הגמר.
המכללה לניו מדיה, מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה ב 14 שנות פעילות וקשרים ענפיים רחבים שפותחו בשנים האחרונות ויצרו הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות לבוגרים הצעירים שבדרך.
שיטת הלימוד הייחודית שלנו משלבת את הידע והניסיון של טובי המרצים בתעשייה עם התנסות ועבודה ממשית בכיתה. כולל התנסות עם לקוחות אמיתיים לביצוע פרויקט הגמר.
המכללה לניו מדיה, מנהלת קהילה מקצועית ענקית המורכבת מבוגרי המכללה ב 14 שנות פעילות וקשרים ענפיים רחבים שפותחו בשנים האחרונות ויצרו הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות לבוגרים הצעירים שבדרך.
במהלך הלימודים המשתתפים ירכשו כלים לניתוח נתונים ממאגרי המידע הרבים והמגוונים המתקבלים בכל ארגון (אופליין ואונליין), ידעו לבצע ניתוח ומדידה של הנתונים ולהפיק תובנות משמעותיות בהתאם ולהשתלב בהצלחה בשוק העבודה.
תוצרי האנליסט – הסקת מסקנות ותובנות, מוגשים למקבלי ההחלטות באמצעות תוכנות חזותיות ודוחות ויזואליים להמחשה טובה וברורה של הממצאים. כלי ויזואליזציה הנפוץ ביותר בתעשיית ההיי טק הוא – Tableau, בו נתמקד בקורס.
נלמד אותך לבנות קו"ח מקצועיים, פרופיל מקצועי ואישי בלינקדאין, סימולציות והכנה לראיונות עבודה על מנהלי HR ומנהלים מקצועיים ונצייד אותך בארגז כלים לאנליסט המתחיל.
שפת SQL משמשת לחלץ נתונים ממאגרי ובסיסי נתונים באמצעות שאילתות מורכבות. בקורס נעשה שימוש בMySQL הנפוץ יותר בעולם בחברות הייטק.
צוות המרצים שלנו מורכב ממרצי ליבה מנוסים בהדרכה וניהול מקצועי של מיומנויות, כלים וטכנולוגיות מתחום ניתוח נתונים, לצד מרצים אורחים מתעשיית הדיגיטל, ההיי טק והפיננסים בחברות הגדולות בישראל.
נלמד את ספריות הליבה המתקדמות של Python – Pandas, Numpy, Matplotlib. שימוש בספריות אלו מאפשר לאנליסט לבצע ניתוח נתונים ברמה גבוהה, כמו גם, לבצע חיזוי ותחקור דאטה לזיהוי דפוסי התנהגות. שפת Python על ספריות הליבה שלה קריטית לאנליסטים בחברות היי טק ואונליין מרקטינג.
בסיום הקורס יהיה לך תיק עבודות – פרויקט גמר, שמדמה פרויקט מעולם התעסוקה בהייטק ומהווה יתרון משמעותי בשוק העבודה.
שלמעלה מ 90% מהנתונים (דאטה) נוצרו בשנתיים האחרונות בלבד! דאטה מאורגנת ומנוהלת שווה הרבה מאד לארגונים שילמדו לעבוד נכון ולהסיק מסקנות חכמות.
כי זו הסיבה המרכזית שחברות וארגונים עושים מאמץ רב בגיוס דאטה אנליסטים לשורותיהם, שינתחו את הנתונים ויספקו תובנות והמלצות חכמות לשאלות עסקיות ואסטרטגיות חשובות.
תפקידו של אנליסט נתונים הוא לאסוף, ולנתח נתונים כדי לספק תובנות להחלטות עסקיות. האנליסט נתונים מפתח מודלים ואלגוריתמים לחיזוי וניתוח נתונים, ומציג את המידע בצורה שקולה ומובנית למקבלי ההחלטות.
תפקידו של BI אנליסט הוא לאסוף ולנתח נתונים עסקיים ופיננסיים, לזהות מגמות שוק, לפתח תחזיות ולספק המלצות לשיפור ביצועים ויצירת צמיחה בארגון. אנליסט BI, מתייחס לצרכים המשתנים של החברה ומציע פתרונות חדשים ומתאימים לשיפור ולפיתוח התהליכים העסקיים בחברה.
תפקידו של מנהל data assurance הוא להבטיח את אמינות ותאימות הנתונים שעוברים בארגון. המטרה להבטיח אמינות ואיכות המדידה והניתוח של הנתונים משלב איסוף המידע, אחסונו ועד לשלב כריית המידע והניתוח שלו.
תפקידו של אנליסט שיווק הוא לנתח נתוני שיווק ולספק תובנות חשובות לצוות השיווק בחברה. הוא משתמש בנתונים כדי לזהות מגמות שוק, טרנדים חדשים והתנהגויות צרכניות משתנות. אנליסט שיווק ינתח מדדי שיווק, יבצע מחקר מתחרים ויספק תובנות והמלצות לאסטרטגיות השיווק של הארגון.
תפקידו של אנליסט נתונים הוא לאסוף, ולנתח נתונים כדי לספק תובנות להחלטות עסקיות. האנליסט נתונים מפתח מודלים ואלגוריתמים לחיזוי וניתוח נתונים, ומציג את המידע בצורה שקולה ומובנית למקבלי ההחלטות.
תפקידו של BI אנליסט הוא לאסוף ולנתח נתונים עסקיים ופיננסיים, לזהות מגמות שוק, לפתח תחזיות ולספק המלצות לשיפור ביצועים ויצירת צמיחה בארגון. אנליסט BI, מתייחס לצרכים המשתנים של החברה ומציע פתרונות חדשים ומתאימים לשיפור ולפיתוח התהליכים העסקיים בחברה.
תפקידו של מנהל data assurance הוא להבטיח את אמינות ותאימות הנתונים שעוברים בארגון. המטרה להבטיח אמינות ואיכות המדידה והניתוח של הנתונים משלב איסוף המידע, אחסונו ועד לשלב כריית המידע והניתוח שלו.
תפקידו של אנליסט שיווק הוא לנתח נתוני שיווק ולספק תובנות חשובות לצוות השיווק בחברה. הוא משתמש בנתונים כדי לזהות מגמות שוק, טרנדים חדשים והתנהגויות צרכניות משתנות. אנליסט שיווק ינתח מדדי שיווק, יבצע מחקר מתחרים ויספק תובנות והמלצות לאסטרטגיות השיווק של הארגון.
הקורס יאפשר לכם להשתלב באחד התחומים הכי נדרשים כיום בתעשייה! צוות המכללה מלווה אתכם כל הדרך למציאת עבודה:
הקורס יאפשר לכם להשתלב באחד התחומים הכי נדרשים כיום בתעשייה! צוות המכללה מלווה אתכם כל הדרך למציאת עבודה:
אנחנו מניחים שיש לך לא מעט שאלות אלינו בשלב זה.
נציגי המכללה מחכים לשוחח איתך ולבדוק התאמתך לקורס ולתפקיד.
השאר פרטים וניצור עימך קשר בהקדם האפשרי